شهرداری قوچان در نظر دارد با لحاظ مصوبه مندرج در بند دوم جلسه 105 شورای اسلامی شهر قوچان (موضوع نامه شماره 2317/ش مورخ 97/5/29) و رعایت ماده 4 آئین نامه مالی شهرداری ها مصوب 12/تیر/46 با اصلاحات بعدی، وصول بخشی از مطالبات معوق شهرداری از اشخاص حقیقی و حقوقی را برابر شرایط مندرج در اسناد مناقصه و قرارداد مربوطه و با توجه به ماده 5 آئین نامه مالی یاد شده به موسسه حقوقی بومی واجد شرایط واگذار نماید.
مبلغ پایه مناقصه: حداکثر تا سقف پنج درصد از مبلغ وصول شده قطعی که به حساب شهرداری واریز شده و وصول آن توسط طرف قرارداد با اسناد مثبته احراز شده باشد.
تضمین و سپرده شرکت در مناقصه: تضمین شرکت در مناقصه به مبلغ 150.000.000 ریال می باشد.
محل، مهلت و نحوه دریافت و تسلیم اسناد: از تاریخ درج دومین آگهی به مدت 10 روز در وقت اداری از دبیرخانه شهرداری قوچان واقع در استان خراسان رضوی، شهر قوچان، نبش میدان ولیعصر (عج)، با ارائه معرفی نامه نماینده متقاضی و اصل فیش واریزی به مبلغ 1.500.000 ریال به حساب شماره 0105598532001 به نام درآمد شهرداری قوچان بابت خرید اسناد.
شرکت کننده می بایست پاکات سوابق، قیمت و ضمانت نامه شرکت در مناقصه را در فرجه مقرر یاد شده در قبل در سه پاکت ممهور به مهر موسسه به دبیرخانه شهرداری تحویل و رسید اخذ نماید.
سایر اطلاعات و جزئیات مربوط به معامله در اسناد مناقصه مندرج است.
تلفن پاسخگویی در ساعات اداری 47217300-051
روابط عمومی شهرداری قوچان